Ofte stillede spørgsmål
Hvornår kan jeg forvente min bestilling?
Den gennemsnitlige leveringstid er 14-30 arbejdsdage. Vores produkter sendes direkte fra leverandøren til dig. Med denne unikke forretningsmodel kan vi opnå store besparelser på lager- og transportomkostninger, og vi kan tilbyde produkterne til en lavere pris end vores konkurrenter samt dække forsendelsesomkostningerne selv.
Den forventede leveringstid er overskredet, hvor er min bestilling?!
I de fleste tilfælde leveres ordrer inden for den forventede leveringstid. Desværre kan en ordre nogle gange blive forsinket under leveringsprocessen. Du kan kontrollere status på din bestilling via følgende link: - Hvis din bestilling ikke er ankommet 3 dage efter den forventede leveringstid, bedes du kontakte os.
Nogle produkter mangler i min levering, hvordan kan det ske?
Da vi arbejder med forskellige leverandører, er det muligt, at produkter sendes separat. Hvis varer mangler ved leveringen, modtager du dem som regel efter 2-3 dage. Vi beklager ulejligheden.
Hvad er forsendelsesomkostningerne?
Vi dækker forsendelsesomkostningerne! Det betyder, at du kan få enhver bestilling sendt GRATIS via os!
Kan jeg annullere en bestilling?
Selvfølgelig kan du det! Ordrer går dog direkte til leverandøren. Af denne grund kan ordren allerede være sendt. Hvis dette er tilfældet, kan vi desværre ikke annullere ordren.
Jeg er ikke tilfreds med min bestilling, kan jeg returnere den?
Ja, det kan du. Læs vores tilbagebetalingspolitik!